Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012



Λοιπόν απόψε είχα ένα όνειρο τρομαχτικό και σκέφτηκα ότι αν το μοιραστώ μαζί σας ίσως να ξορκίσω το κακό.
Πήγε λέει να πληρώσω την ΕΥΔΑΠ και ο υπάλληλος μου ζητούσε 900 ευρώ χαράτσι!!!! Ελπίζω να μην βάζω ιδέες.!!
Επέμενα ότι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και μάλιστα έλεγα "Να πληρώσει ο Γιωργάκης " Πώ πω εφιάλτες ....!!Τί είδους λαβύρινθο ζω;
 Ο δε υπάλληλος σωνει και καλά (απορώ πως χώθηκε στο όνειρό μου!!) να επιμένει κι εγώ το απάντησα
 " Δε μου λες ανθρωπέ μου είσαι ευχαριστημένος ή βολεμένος΄"
Και τότε με έπιασε ένας πόνος στο στήθος ....από την τρομάρα μου ξύπνησα (μπας και ξηλώσω το κουβάρι) και το παράξενο  ο πόνος ήταν ζωντανός , ανακατευόμουνα, στριφογύρισα λίγο μπας και ξανακοιμηθώ αλλά τίποτα ο Δημόσιος Υπάλληλος καραδοκούσε..και συγνώμη απο τους Δ.Υ ..Σήκωσα το πτώμα μου και σαν προσκυνητής πήγα στο καναπεδάκι μου, πήρα ένα βιβλίο και προσπάθησα να ταξιδέψω ως τα κύματα του Πελάγους να ηρεμίσω .

Δεν υπάρχουν σχόλια: