Τρίτη 17 Απριλίου 2012

θα σ'αγαπώ μη μου συννεφιάζεις

.....μάθε στα μάτια μου να διαβάζεις όσα με λόγια δε σου’χω πεί»


Πριν ένα χρόνο μας άφησε ο Νίκος Παπάζογλου


Σήμερα ένα χρόνο ακριβώς μετά μας έφυγε ο Δημήτρης Μητροπάνος


«...σαν το καράβι κ έλεγες...»


τις Θ ά λ α σ σ ε ς τραγούδησες





......παρέα με ένα Χ ι ο ν ά θ ρ ω π ο της βάρδιας που λίγο λίγο έλυωνε ......




.......περιμένοντας ένα νεύμα σου που θα έκανε το τρένο να φύγει





.... θα μάθεις στο χάροντα πώς αγαπούν και πως χορεύουν οι Αρχάγγελοι







Τέσσερα χρόνια πριν ,τέτοιες μέρες ήτανε ..Αναστάσιμες που χάσαμε το Μάριο τον Τόκα το  μουσικό  στις Θάλασσες μας


-------



Με"σταυρωθήτω" κι "ωσαννά"
ο κόσμος προχωράει
μπαίνω στο γαλαξία σου
κι η γη δε με χωράει

Κάτι τραγούδια δίκοπα
μας γίνανε φορτία
σα νούμερα γερμανικά
σ' ατέλειωτη θητεία



 


Περπάτησα στο δρόμο σου για να σε συναντήσω
ό,τι κι αν είχα σου 'δωσα χωρίς να σε γνωρίσω,
περπάτησα στα χάδια σου που μου 'παν τα σημάδια
μα εσύ μου λείπεις μάτια μου και χάνομαι τα βράδια.


.....ακούνε μόνο την πενιά
κι ο νους τους ταξιδεύει._
την Θάλασσα αγαπούσε ο Παπάζογλου
Μιχάλη, την ψυχούλα σου
βαλ' τη στη μανέλλα,
τον έχουμε, στο χρόνο,
βγαίνουμε καρφί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: