Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Αστέρια που γελάνε

  Αντουάν ντε Σαιντ - Εξυπερύ, Ο Μικρός Πρίγκιπας




"Για όλους τους ανθρώπους τα αστέρια δεν είναι τα ίδια.
 Για εκείνους που ταξιδεύουν τα αστέρια είναι οδηγοί.
Για καποιους άλλους δεν είναι παρά μικρά φωτάκια.
 Για άλλους, που είναι σοφοί, είναι προβλήματα.
Για τον επιχειρηματία μου ήταν χρυσάφι.
 Όμως όλ' αυτά τ 'αστέρια σωπαίνουν.
 Εσύ θα έχεις τ' αστέρια που δεν έχει κανένας...
Όταν θα κοιτάζεις τον ουρανό τη νύχτα,
αφού εγώ θα μένω σ' ένα από αυτά,
αφού εγώ θα γελάω σ' ένα απ' αυτά,
θα είναι για σένα λοιπόν σαν να γελάνε όλα τ' αστέρια.
Εσύ θα έχεις αστέρια που ξέρουν να γελάνε."

2 σχόλια:

Γιάννης Ζαζάνης είπε...

..χιλιόμετρα ταξιδιού μέσα μου... Όσο πιο μακριά έφευγα τόσο γύριζα κοντά...με οδηγό τ’ αστέρι…
π’ αδυσώπητα η μνήμη εντοίχισε σε διαδρόμους μέσα μου..

Θαλασσινή είπε...

Ναι, τ΄αστέρι οδηγεί, τυχερός όποιος το βρίσκει και δεν το χάνει