Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

http://www.travelstories.gr/

Περιπλάνηση σε καλντερίμι ανηφορικό λαχανιασμα ιδρωτας φουρτουνιασμένο τ’  αρχιπέλαγος  μα  το όνειρο είναι εκεί  και η θύμηση σαν ιστορία  ζυγίζω τα φτερά μου  τα από καιρό σπασμένα έχω όμως ακόμα πόδια θα φτάσω στην κορφή κι αν τα χάσω θα έχω φωνή θα φτάσειστον ορίζοντα κι αν μου κόψουνε τη γλώσσα  έχω μάτια να θωρρώ κι αν τυφλωθώ  θα έχω το νου  κι αν μου κόψουν το κεφάλι θα μου χει μείνει η καρδιά κι αν κι αυτή μου την καρφώσουν το κόκκινο θα κυλήσει  στο χώμα θα χυθεί στη θάλασσα δεν θα πάψω να ταξιδεύω να ονειρεύομαι να πολεμώ με λένε  Οδυσσέα ταξιδευτή περιπλανώμενο καραβοτσακισμένο από τον Ποσειδώνα    από την Αθηνά προστατευμένο τότε΄ την Παναγιά των Βράχων  σήμερα ' μοναχό ερωτευμένο με το πέλαγος και τ’ όνειρο .(@2)

Δεν υπάρχουν σχόλια: