Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Ωραίο μου χελιδόνι





τραγούδι της Κάτω Ιταλίας:
Ωριά μου ροντινέλλα
α πούθε εστέ τσε στάζει
πλέα θάλασσα σε αγκουάντει
με τούτο καλό καιρό.


Άσπρο βαστά το πέτο
μαύρε βαστά τες άλε
ο σταυρί κολόρ ντι μάρε
με την κούντα λιο νοικτή.

 Αρώτησα τη μάνα μου
την πλέον αγαπημένη
έχει τόσο κα με μένει
πούρου νάχει να με δει.


Αρώτησα τον τσιούρη μου
τσε σ' όλη τη γκειτονία
τσε αν είχε ομιλία
πόσα είχε να μου πει.


Καθίτζω αμπρός στη θάλασσα
πάντα σε κανονώ
λίον γκέρνει, λίον καλέει
λίον εγκίζει το νερό.


 
Ωραίο μου χελιδόνι
από πού έρχεσαι και φτάνεις
ποια θάλασσα σε βγάζει
με τούτο τον καλό καιρό


Άσπρο έχεις το στήθος
μαύρες έχεις τις φτερούγες
στην ράχη το χρώμα της θάλασσας

 και την ουρά λίγο ανοιχτή.

Ρώτησα για τη μάνα μου
την πολυαγαπημένη
έχει τόσο που με περιμένει
κι άλλο τόσο να με δει.

 Ρώτησα για τον κύρη μου
και για όλη τη γειτονιά
και αν είχες ομιλία
πόσα θα είχες να μου πεις

Κάθομαι μπρος στη θάλασσα
πάντα σε κοιτάζω λίγο
 γέρνεις λίγο κατεβαίνεις
λίγο αγγίζεις το νερό.

http://irlandos.blogspot.gr/2009/04/blog-post.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: