Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

José Luis Perales . Una Locura

UNA LOCURA
(Josι Luis Perales)
Raphael (Spain)

YA NO RECUERDO COMO FUE

Δεν θυμάμαι πώς ξεκίνησε

SI ME BUSCASTE O TE BUSQUE

Αν με έψαξες ή σε έψαχνα εγώ

SI ME ENCONTRASTE O TE ENCONTRE

Αν με βρήκες ή σε βρήκα

SE ME OLVIDO

Τό ξέχασα

SI ME LLAMASTE O TE LLAME

Αν με φώναξες εσύ ή σου φώναξα εγώ

SI ME MIRASTE O TE MIRE

Αν με κοιταξες ή αν σε κοίταξα

SI SONREISTE O SONREI

Αν μου χαμογέλασες εσύ ή σου χαμογέλασα εγώ

QUE IMPORTA

Τί σημασία έχει;

SI ERA TEMPRANO O ERA TARDE

Αν ήταν νωρίς ή αργά

SI HACIA FRIO O LUCIA EL SOL

Αν έκανε κρύο ή έλαμπε ο ήλιος

SOLO RECUERDO QUE LO NUESTRO FUE

Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι αυτό ήταν

UNA LOCURA

Μια τρέλλα

UNA LOCURA

Μια τρέλλα

QUE SOLO FLORECIO UNA PRIMAVERA

Που άνθισε μια άνοιξη

QUE NO PASO DE SER UNA AVENTURA

Που δεν ήταν μια περιπέτεια

Y EL VIENTO DEL VERANO MARCHITO

κι ο καλοκαιρινός αέρας που έφυγε

UNA LOCURA

Μια τρέλλα

QUE NO DEJO UNA HUELLA EN MI CAMINO

Που δεν άφησε ίχνός στο δρόμο μου

QUE SE QUEDO EN EL AIRE SIN DESTINO

Που έμεινε στον αέρα χωρίς προορισμό

Y QUE AL PASAR EL TIEMPO LA BORRO

Και με το πέρασμα του χρόνου σβήστηκε

YA NO RECUERDO COMO FUE

Τώρα δεν θυμάμαι πώε ήταν

SI TU ME AMASTE O YO TE AME

Αν με αγάπησες ή σάγάπησα

SI TE MARCHASTE O ME MARCHE

Αν έφυγες εσύ ή εγώ

SE ME OLVIDO

Τό ξέχασα

SI ME DEJASTE O TE DEJE

Αν με άφησες ή αν σε άφησα

SI ME PERDISTE O TE PERDI

Αν με έχασες ή αν σε έχασα

SI ME OLVIDASTE O TE OLVIDE

Αν με ξεχασες ή αν σε ξέχασα

QUE IMPORTA

Τι σημασία έχει;

SI ERA VERANO O ERA OToñO

Αν ήταν καλοκαίρι ή φθινόπωρο

SI ERA EN UN BAR O EN UNA PLAYA AL SOL

Αν ήταν σε ένα μπάρ ή στην παραλία S

OLO RECUERDO QUE LO NUESTRO FUE

Μόνο που θυμάμαι ότι αυτό ήταν

UNA LOCURA

Μια τρέλλα

UNA LOCURA

Μια τρέλλα

QUE SOLO FLORECIO UNA PRIMAVERA

Που άνθισε μια άνοιξη

QUE NO PASO DE SER UNA AVENTURA

Που δεν ήταν μια περιπέτεια

Y EL VIENTO DEL VERANO MARCHITO

κι ο καλοκαιρινός αέρας που έφυγε

UNA LOCURA

Μια τρέλλα

QUE NO DEJO UNA HUELLA EN MI CAMINO

Που δεν άφησε ίχνός στο δρόμο μου

QUE SE QUEDO EN EL AIRE SIN DESTINO

Που έμεινε στον αέρα χωρίς προορισμό

Y QUE AL PASAR EL TIEMPO LA BORRO

Και με το πέρασμα του χρόνου σβήστηκε

Δεν υπάρχουν σχόλια: